Förare Anna

Ni är ju ett helt gäng som är här inne och läser så tänkte vi kör "snabba fakta" så ni får lära känns oss:
Anna Larsson
Född: 1986-03-12
Bor:  Diö (Älmhult)
Familj: Sambon Daniel och sönerna Kalle 3år och Måns 1½år
Yrke: Industriarbetare natt på Swedwood
Utbildning: Barnskötare
Hobby: Smyckestillverkning och inredning
Klubb: Wäxjö MS
Kartläsare: Nina Jonasson
Andra sporter: Tränar Power Pump och Zumba
Musiksmak: Väldigt blandat
Äter helst: Min egen mat ;o)
Dricker: Vatten
Läser: dagstidningen och allt om hemmet
Senast sedda film: Kongen 3 gånger på raken häromdagen när Kalle var sjuk
Tävlingsdebut: Kartläsare - Kanonrundan -02 tillsamnans med Johan Thulin /Förare - Kongen -05 tillsammans med Kusin Tina
Privatbil: Saab 9-5 Aero
Sportslig framtidsdröm: Vinna södras DM tillsammans med RallyHarry nästa år
Styrka som förare: Hahaha, hmm... återkommer efter KMK trofén
Kan jag bli bättre på som förare: ALLT
Största framgång: Vinsten i Rojarrundan tillsammans med Daniel -07
Största motgång: Rullningen i Emiltrofén tillsammans med Erik i år
Förebilder: Ramona och Miriam
Meriter: 2a i smålands DM -07 tillsamnas med Daniel, 3a? i bilsportcupen -05 tillsamnans med Patrik Johansson
Hemsida: tjejrm.blogg.se


Lite bilder från iår, där jag sitter där jag egentligen hör hemma - med notblocket i händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0