Dålig ide?

Hejsan.
Anledningen till denna bloggen är till början ett skämt.
Vi fick ett mail från Katrineholms MK som bjöd in oss till KMK-Trofen och årets TJEJ-RM.
Reducerad startavgift och reserverat boende.
Så på skämt la jag ut en statusuppdatering på Facebook - "Någon som har en liten snabb rallybil att låna ut? tänkte jag skulle vinna tjej RM 2011... sponsring sökes också ;-)"
32 kommentarer senare var rallybil och Co-driver fixad och sponsringen började rulla in.
Nu började jag få ångest, jag har ALDRIG kört rally, jag testade Daniels rallybil på en träningsdag engång och då slutade det med att jag frontade med en annan rallybil som vänt håll!
Men mångs sms och samtal senare har jag bestämt mig - VI SKA KÖRA!!
Va har jag gett mig in på...jag som hållt mig till högerstolen... ska köra - RM! 10mil SS...
Som "tur" är får vi reka och 4 av sträckorna går 2 gånger så det är bara 6 olika ss är komma ihåg ;o)
Lagom tävling att börja med ;o)
Men fy vad sakta det kommer gå....

Kommentarer
Postat av: Madde

Låt dert gå sakta!! Huvudsaken är att ha roligt och det kommer ni få oxå!!

2011-09-18 @ 14:19:53
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0