Träning och nya namn

Om 24 timmar är vi förhoppningsvis på god väg till Katrineholm. 24timmar....puh.
Ikväll har jag varit och testat bilen på folkracebanan andra sidan skogen - Och det var riktigt skoj...Jag har varit nervös över hur bilen uppför sig i fart på grus, men den var väldigt lättkörd och det gick o åka ganska så hårt =)
Ja jag får va nöjd efter mina första varv i "tävlingsfart" , Jag har ju aldrig kört innan så vårt mål med tävlingen är att ha riktigt roligt och att ta oss i mål...
Men vi har tur, i bilen efter oss startar "Sveriges starkaste man" Magnus Samuelsson - Perfekt om vi åker av eller får punka... bara be honom lyfta upp bilen ;o)
Vi har även fått 3 nya namn på huven:
Jennie Kjellander
Julia Walter
Ydrefalk motorsport.
Eriks trevliga pressrelease har gjort att vi fått mycket nya läsare här, hoppas ni stannar ända tills lördagkväll och att ni kommer bortom och säger Hej!

Kommentarer
Postat av: Christina

Lycka till, tjejer.

Kommer att sitta vid datorn och följa er färd (både via blogg och resultat).

2011-10-05 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0